عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

طبیعت

با درود

امروزم امدم چندتا عکس دیگه بهتون نشون بدم

امید به اینکه خوشتون بیاد

لطفا،خواهشن،نظرتونو در مورد این عکسا بدین

لطفا نگید قشنگه،من فقط دلم می خواد اینارو ببنیدو اولین چیزی که دلتون بهتون میگه بدونم

حالا حرچی می خواد باشه،خواه بدو بیرا
چون می خوام بدونم حرف دل یه آدم دیگه که این عکسارو می بینه چیه

این خودمم



اینم یکی از جادهایه بیشست

این قشنگتر یااین زیریه


اینم یکی از سوغاتایه بابل

البته از صنایع دستی نیست اما زحمت زیاد پاش رفته


این روزا همه یه جوری درگیرشن

اینم یه جورشه


میگن کار واسه مرد عار نیست،اینم ۲تااز مهندسهایه مملکت که پابه عرصه کار نهادند اونم یه مدلش

البته عکاس بیچار که دسته کمی از اونا نداره منم

اینم غروب دیدنی بیشه سر(این قسمتشو من زیاد دوست دارم،احل دلاش می دونن )

مرسی دیگه نگم،من نظر دلتونو می خوام،هر چی باشه

بدرود

نظرات 7 + ارسال نظر
پروانه شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot

درود بر شما و هم وطنان بیشه سری
باید بگویم دو روزی هست که میایم اینجا و تماشا می کنم، تماشای این عکس ها کمی برای ذهن خسته ام استراحتی بود.
این روزها این وسیله ی دوربین و اینترنت به کمک انسانها آمده و انقلابی در ارتباطات به وجود آورده است که بسیار قابل توجه است.

پیش از این با تماشای عکس های بابک گرامی به بیشه سر می رفتم و خوشحالم که شما آمده اید و ما را به آنجا می برید.
در پیامی دیگر در مورد عکس ها می نویسم.

...

بادرود
ممنون از اینکه به من سر زدی
فکرکنم می دونی من داداشه بابکم
اینم که حالا هینجام فقط واسه اینه که بابک اینجانیست تا خشگلی هایه اینجارو نمایش بده
بازب ممنونم وبازم به وب من سر بزن

[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

مازیار گرامی
چون عکس ها شماره ندارند از شرح آنها استفاده می کنم:

"این خودمم"
از آشنایی با شما بسیار خوش وقتم

"اینم یکی از جادهایه بیشست"
چه منظره ی زشتی و چه خوب که زشتی ها را به تماشا بگذارید تا ساکنین ببینند با طبیعت چه می کنند. مثلن چاپی از این عکس بگیرید و در جایی در روستا بچسبانید تا همه ببینند .

"این قشنگتر یااین زیریه"
این گل های خار دار هم بسیار قشنگند ولی قشنگتر آن است که با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب گلهای زیبایی در دو طرف کاشته شود

"اینم یکی از سوغاتایه بابل

البته از صنایع دستی نیست اما زحمت زیاد پاش رفته"

اینا بهار نارنجند؟ مگه تموم نشده؟
امسال بهدلیل زیاد بودن بهار نارنج به ما هم حسابی مرباش رسید و من تونستم به دوستان هم شیشه های مربا هدیه بدهم که بسیار خوشحال شدند.
یک بار اردیبهشت به همراه دو نفر از شیراز به گرگان رفتم و آنها اعتراف کردند که بوی بهار نارنج که در جاده ها و شهرها پیچیده بود را هیچ گاه در شیراز نشنیده اند.

"این روزا همه یه جوری درگیرشن

اینم یه جورشه"
اینا مورچه اند؟

"میگن کار واسه مرد عار نیست،اینم ۲تااز مهندسهایه مملکت که پابه عرصه کار نهادند اونم یه مدلش

البته عکاس بیچار که دسته کمی از اونا نداره منم"

خوش به حالشان . از تو شرکتا کار کردن بهتره. کارمندی حتی اگر سالها پست مدیریت داشته باشی بازم کارمندی و آخرش هیچی نداری و هیچ کسی نیستی و هر روز شاهدی بسیاری نالایق ها به کجا می رسند و تو کجا هستی
همگی خسته نباشید

"اینم غروب دیدنی بیشه سر(این قسمتشو من زیاد دوست دارم،احل دلاش می دونن"
می دونید که من اینجا از تماشای غروب محرومم. مگر یک فصلی از سال که که ساعت غروب خورشید نزدیک 4 باشه تا موقع رفتن خونه در حین رانندگی در اتوبان یواشکی یک نگاهی به غروب بندازم . یا عصر بریم کوه که اونجا از مناظر بسیار تماشایی میشه.

عکس خوبی برای پایان تماشا بود

عکس های یادداشت قبلیتونو هم دو روزه که تماشا می کنم و با مرغا وجوجه ها و سگ شما حرف می زنم. عکساتون زنده است.
دستتون درد نکنه.

روزگارتان خوش



خیلی ممنون که اونچه تو دلت بودو گفتی
راستش منم همینو می خوام
هر کی می اد میگه عکسات قشنگه اما من کاری نمی کنم جوز فشار دادن یه دکمه
خالق اصلی این عکسا خداست،منم فقط اینارو می زارم تا بدونم عکس العمل شما با این نقش ونگار چیه،البته بزی جاهاشم مثل اون جاده خالقش انسانه که حتی به خودش و محیط زندگیش رحم نمی کنه
تو مازندران هر اتفاقی می تونه در مورد طبیهت بیفته،این بهار نارنجا حتی تو چله تابستونم در می آد،اگه تا اون وقت عمری باقی موند حتما می زارم
گفتین شیراز،شما احل اونجایید،وای خدا
یکی از ارزوهام اینه بیام شیرازو ببینم،یه خواهش اگه زحمتی نمیشه،میشه مکان هایه دیدنی شیراز با مختصری از تاریخچش به من بگید
آره مورچست
راستش یکی تو یه شرکت نفتی خصوصی کار میکنه،اون یکیم که می شناسی،اینا واسه کمک به پدراشون اونجان
راستش این غروبارو من زیاد می بینم،هر بارم دمشگرم،خدارو میگم یه جور تمومش میکنه
راستی من هر کاری کردم تا با این ادرسی که دادی به وبت بیام نشود

پروانه شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot

پیامی قبلی را من نوشتم ولی گویا فراموش کردم نامم را بنویسم
با پوزش

odsprpr شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
........................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1- سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2- سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545



8ruik شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید




مهسا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ق.ظ http://mahsa74.persianblog.ir

مازیار جان سلام...............می بخشی که دیر شد......من هر چی قسمت ارسال نظر تو وبلاگتو میزدم باز نمی کرد.....واسه نظرت چرا انتقاد و فحش....؟مگه چیه؟می خواستم بگم عشقی که تو داری با من زمین تا آسمون فرق میکنه....نه که بگم تکه.....واسه این که نوعش فرق می کنه......و اون جور نیست .......و الانم واسه اون ناراحت نیستم واسه این که ازش دورم ناراحتم.........واقعا واسه این که به طرف نرسیدی متاسفم و امیدوارم بتونی خوب و خوش زندگی کنی.......و خوشحالم که فراموشش کردی.....اگه از حرفام ناراحت شدی معذرت....... راستی بازم عکسات خیلی جالبه......اما یه سوال من هر کار می کنم نمی تونم تو وبلاگم عکس بزارم میتونی کمکم کنی؟

بادرود
باید بگم عشق...
خوب رو این مورد خیلی فکر کردم
عشق این نیست که به کسی علاقه مند بشی،عشق تو همیچیه آدم هست تو هرکاری که می کنی و توش موفق میشی،تو زندگیت،تو عبادتت، توی ...
عشق فراتر از دوستی وبه هم رسیدن دو نفره
ببینم تا حالا تونستی معنی عشق بفهمی
پس دیگه نگو من به عشقم نرسیدم
اگه عشق نباشه هر کاری که می کنی واست یه عضابه
راستی من عشقمو فراموش نکردم،هیچ وقت عشق فراموش نمی شه
من راه دیگه ای برایه به ثمر رسیدن عشقم پیدا کردم اونم همیشه خوشحال دیدن اونه
مرسی
در مورد عکسا راستیتش باید بری به یکی از سایتایه آپدیت کردن عکس
مثلimagecave.com اونجا عضو شی بعد تو قسمت اپدیت ایمج عکساتو اپ کنی.بعد آ‍پ شدن عکسا میری تو بخشه پیکچرت و ادرس پیکچرتو تو قسمتی که می خوای عکس تو یادداشتات بزاری قرار بده
امید به اینکه از حرفام چیزی فهمیدی
خوب اگه نشود راهشو واست ایمیل مب کنم

بابک یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام
چطوری داداش مازیار
می بینم کولاک کردی دادا
خوبه
آفرین
الان ارزش کارتو می فهمم ، چون خودمم دلم واسه دیدن این تصاویر لک زده
مرسی
در ضمن اقای مهندس ، عیبه کسی که مهندسی مکانیک می خونه این همه غلط املائی داشته باشه
اصلاحش کن، زود ،تند سریع
به همه سلام برسان

بازم چشم
با تمام وجود سعی میکنم
ایشالا اصلاح میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد