عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

ادم بعضی وقتا برگده به گذشته واسش خوبه 

یه چنتا از مطالبی که قبلا نوشته بودم خوندم  

باور نمیکنم خودم گفت باشم اینارو 

اما تو روحیم تعصیر گذاشت 

بعضی وقتا انگار یه وقتیم ام باید به گذاشتهامون بدیم 

بریمو ببینیم چی بودیم 

نمیدونم چی دارم میگیم 

هرکار میکنم یه جمع بندی کلی کنم حرفامو نمیشه انگار 

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

خیلی عوض شدی؟
مثلا کودوما رو باور نمیکنی خودت نوشته باشی شاید من نوشتم

یهنی چی عوض شدم؟
خوب ادما همش در حال تغییرا
نوشته های خودمو عشقه
بچه پرو

مهسا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.sooskdampaei.blogfa.com

من همانم که اگر دوست مرا یاد کند / به صفای قدمش دیده ی خود را فرش کنم
[گل][گل]
سلآآآآم من برگشتم .. این پیغام به این معنیست که شما هنوز لینک ویلاگم هستید ..
موفق باشید ..![گل]

میلاد چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام وبلاگت بسیارعالی.خوشحال میشم بهم سر بزنی.
http://kermanshah29.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد