عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

یه روز افتابی توی زمستون سرد

با درود 

من خوبم،امیدوارم شمام عالی باشین 

روزگار بیشه سرم بد نیست 

روستامون یه دهیار داره (آقای عبدی) 

اینو گفتم چون می خوام بگم این مرد خیلی داره زحمت می کشه 

باید بهش خسته نباشید گفت 

این روزا واسه تمیزی محل خیلی زحمت می گشه،از یه کارشم خیلی خوشم امد،داره راه های درست دفعه زباله رو به محلیا اموزش می ده،درست واسه شما ممکنه چیزه تازه ای نباشه اما واسه روستایی یه چیزه تازه ست که اجراش خیلی واسه روستامون مفید. 

برای من راستش نوع حرکتش و نوع وارد شدنش به این مسئله جالب بود، 

اموزش 

من اعتقاد دارم اگه به کسی یا جامعه ای اگه می خوای کمک کنی بهترین کمک اموزشه،حالا هر کاری باشه 

خوشحال میشم شمام نظرتونو در مورد اموزش به من بگین 

حالام بریم سره عکسایه روزمون  

 

به ترتیب لیمو،پرتغال خونی،دارابی 

 

 

 

اینم گل درختی که اول پاییز باز میشه و اخر تابستون میوش میرسه 

 

یه عکس در خاستی 

 

گلی که فصل نمیشناسه،وقت یارش خوشحال وپر حرارته،لباشو به سمتش باز می کنه 

 

توجه      توجه 

این عکس فتوشاپ نیست  

اختتامیه پایانی یه روز عالیه

 

 

همیشه ایرانی شاد باشیدو سر بلند 

بدرود