عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

سلام سربازی

سلام 

دوماهی هست زدم توخط سربازی 

اموزشیم تهران 

دوره کد که خوردم شیراز 

معلوم نیست با این شدت که دارم از شهرمون دور میشم احتمالا دوره سربازی اصلیم یا میوفتم نقطه صفرمرزی یا ماموریت میخوریم میریم جنگ با دزدان دریایی سومالی 

ولی ناشکری نشه تا اینجاش که خیلی داره خوب میگذره 

بقیشم سپردم دست خدا 

فعلا بای

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

اینجوری که داری پیش میری احتمالا بعدش شهر مایی :دی

عباس یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ http://photo133.blogfa.com/

دوره سربازی دوره خوبیه اگر به نگهبانی و مرخصی فکر نکنی خیلی خوش میگذره و خیلی خیلی زود تموم میشه.
تو این دوره تا میتونی عکس بگیر چون دیگه تکرار نمیشه.

بابک جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

بلاخره باید از جائی مرد می شدی دیگه الان داری مرد می شی داداش

بهانه گیر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

:) شهر ما هستیا

عجب!!!بورو حالشو ببر
شهرتونو با قدوم مبارک سرافراز کردم
ادرس بلگت چیه؟
ببینم شهرت کدومه
من تهران بودم
شیراز بودم
الانم شاهرودم
تو کدوم شهرو گفتی
؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد