عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

همین طوری

سلام

امید به اینکه عالیه عالی باشین

من امدم اما نه چندان سره حال

امروز خیلی حوصلم سر رفته بود گفتم برم یه سری به عکسا بزنم

تویه دنیایه خاطرات عکسا بودم که یه دفعه یه فکری به سرم زد

گفتم بیام هم سری به بلاگ بزنم هم یه چندتا عکس بزارم

تو این شب جمعه زده حال دیدن یه چندتا عکس می چسبه

زیاد حرف زدم

یه خورده عکس ببینیم

میدونم این یارویی که تو عکس میبینین خستتون کرده اما واسه خوشحالی دل منم شده تحمل کنین

این عکس تو موزه ملی گرفتم بادوربین بدون فلش

عکس چاکر حقیر با مجسمه تنهامرد مردی که توایران زمین دیدم

اینم که دیگه بقول استادمون (بده که در موردش بگم)دیگه همه میدونن کیه یا چیه

اینام دیدنیه

خوب بسه یه کم برگردیم به اولاش

اینم حیفم امد نذارم

هیبتو حال می کنین

دیگه بسه

این اقا سگه هم از دست عکسام خسته شده

خوابش گرفته بیچاره

خمیازه رو حال میکنین

این اقا سگ ما تنبل نیستا

این خستگی و خواب الودگی از عواقب شب زنده داری

شب شمام بخیر

شادو سر بللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللند باشین

بای