عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

روزی بیرون از بیشه

با درود

دیروز با چنتا از بچه ها رفتیم دریا

وای عجب مناظری دیدیم

چنتا عکس ازاونجا گرفتم شمام ببینید

پشیمون نمی شید


تو این هوایه گرم می چسبه نه


کجاشو دیدن جاهای باحالش مونده


منظره رو حال میکنین

به دریا نگاه می کنی یا اون زباله ها

نکنه شمام توجهی به این منظره نمی کنین
و مثل این آدما بهش پشت می کنین


این دریا قشنگه ولی این دریا مال همست

پس کاری کنین که همه ازش لذت ببرن

مرسی

به امید دیدار دوباره

نظرات 4 + ارسال نظر
خاله رباب سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام آفرین مازیار خیلی عالی بود جون خاله سعی کن غلط املاییت کم تر بشه !!! بیشتر دقت کن به مامان سلام برسون

درود خاله جون
شما کجا اینجا کجا
قدم رنجه فرمودید
اگه بدونم غلط املاییایه من باعث میشه خاله جون ما به وبمون بیاد
به عمدم شده کلمهارو غلط می نویسم
مرسی خاله
چشم من تمام سعی مو می کنم

بابک چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

مرسی مازیار
دعا کن بتونم 22 به بعد یه 3 روز مرخصی بگیرم
عکسا عالی بود
شنا نرفتی؟
بای

نه دادا
شنا کجا بود
بدون دادا حالی نداره
ایشالا وقتی امدی
مرسی
بای

مهسا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://mahsa74.persianblog.ir

سلام مازیار جان....چرا این قدر کم ژیدایی؟؟؟هر چی سر میزنم آژ نکردی؟؟؟دلم واسه ععکسات تنگ شده....بای

با درود
خوبی ابجی خانوم
البته اگه اجازه بدین اینتوری صداتون کنم
البته صدایه اعتراز خیلیا در می اد
شرمندم سر این چند وقت شدیدن شلوغ بود
راستی فرمودید جواب حرفامو تو نظرات وب شما بخونم
اما هر چی گشتم نبود
مرسی
بدرود

سمیه جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام تو چرا آپ نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شرمندم آبجی خوانم
خودت که بهتر می دونی سرم یه خورده شلوغه
بابکم که بیاد خونه کامی غروغه
بازم چشم
آپ می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد