عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

رویداد های ماه آتش پیشه

با درود

این مطلب رو با فقط با آرزوی شادی و نشاط برای همه شروع می کنم

همنطور که از اسم این مطلب مشخص این عکسا در مورد اتفاقای این ماه بیشست

با رسیدن محصول برنجا برای دور کردن اصلی ترین افت برنج از این روش برای دفع افات استفاده می کنن


این برای پروندن پرنده هاست
بعداز مرحله کاشت وداشت تو این ماه می رسیم به مرحله برداشت

این یه روش


یه کار واقعا طاقت فرصا

که نتیجش می شه این


خوب با پیشرفت علم و صنعت کارا راحت تر شده

این روشه برداش صنعتیشه


خوب یه چند وقتی من اینجا نبودم دلیلشم این که یه چندتا مهمون برامون امده

که من باید می بردمشون گردش

گردش که چه عرض کنم یه جورایی خرید

بماند که خرید اونا می کردن اونوقت من باید بهشون شیرنی می دادم

با این همه فرصت گرفتن چندتا عکسم اون وسط پیدا شد


این یکی از ساختمان های قدیمی بابل

اینجام بازار قدیمی و بزرگ بابل

نمی دونین چه بلبشویی

هیچی سر جای خودش نیست


این یکی از مسیراشه

شانس بیاری وقتی رفتی توش گم نشی


همه چی توش پیدا میشه

اگه بگم از شیر مرغ تا جون ادمیزاد باورتون نمیشه


جلوی بستنی فروشی رو حال می کنی


اینم از بازار سبزیش که انشعاباتش همه جای این کلان بازار هست


خوب یه خورده بزنیم تو جاده خاکی


اینم از دسته گل آدمیزادا

اینم دیدنی


من نظرم این که هر کسی یه اعتقادی داری وبرای من اعتقادای دیگران مورد احترام نه مورد قبول اماکاشکی هرکسی هر اعتقادی داره مثل این مرد رو اعتقاداتش باشه

خوب بریم سر عکسایه بدون شرح



رانندش منم

میگن حین رانندگی نباید با مبایل حرف زد،چشم.اما نگفتن نمیشه عکس گرفت


اینم از غروب قشنگه دیروز



کلی عکس دیگه بود که می خواستم براتون بذارم اما چه میشه کرد نمیشه

ممنونم

بدرود


نظرات 13 + ارسال نظر
××نوشین×× دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://manonima2tayi.blogfa.com



به او بگویید دوستش دارم با صدایی آهسته



آهسته تر از صدای بال پروانه ها



به او بگویید دوستش دارم



با صدایی بلند



بلند تر از صدای پرواز کبوتران عاشق



به او بگویید دوستش دارم



با هیچ صدایی....


چون فریاد دوستت دارم



نیاز به صدای بلند یا کوتاه ندارد



فریاد دوستت دارم را میتوان


با تپش یک قلب

به تمام جهانیان رساند ..........





بگذار بدون هیچ شرمی بگویم:

دوستش دارم.... [گل]


مهربون همیشگی منتظر حضور گرمتم..... تنهام نزاری....[قلب][گل][قلب]

کارت تو عکس عالیه... آفرین







این همه شرمندم نکونین
مرسی از بازدیدتون
حتما میام تو وبت

پروانه دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

با درود بر همه ی بیشه سری ها
امروز از صبح آنقدر کار داشتم و لابلای کارها هم وبگردی کردم که به نظرم یک سال آمده است، سری به لینکام زدم گفتم حالا وقت بیشه سر گردیه. اومدم و حسابی تمااااشاااا کردم... مزرعه ی برنج ... بازار.... تا به غروب بسیار زیبا رسیدم و حالا مشغول تماشای غروب هستم...
خستگی هام رفت

به امید به روزی

با درود به پروانه
ممنونم که سر زدی
دیگه کمکم داشت دلم براتون تنگ می شد
خیلی وقت بود نظرای قشنگتونو نخونده بودم
البته فکر کنم تو مطلب قبلیمم نظر دادید
اما بااین حال این مدت زمان طولانی یکی دو هفته ای بین دوتا نوشته برام مثل چند سال بود
ممنونم که به من سر زدید

سمیه سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ

عکسات قشنگ بود می بینم که همه به خاطر غلط املایی هات سر شدن و بی خیالت شدن ما میریم خرید توشیرینی میدی؟؟؟؟.........................

سلام آبجی خانوم
چه عجب وقت کردی به ما سر بزنی
مگه غیر از این بود
مرسی
غلط املایی های منو بگو تا درستش کنم
مرسی
بدرود

معصومه سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.imaginable.persianblog.ir

سلام
مرسی به وبم سر زدی
بازم بیا
لینکت کردم

با درود
مرسی ازاینکه لینکم کردی
چشم حتما میام
ممنون
بدرود

محمد پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

دست مریضاد!
ولی باید اسمت رو توی کتاب رکوردها ثبت کنن تو واقعا چی جوری میتونی تو چند خط اونهمه غلط املایی داشته باشی!
!

به به
این طرفا
خوب غلطاشو بگو درست کنم
چاکریم
بدرود

مهسا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://mahsa74.persianblog.ir

سلام مازیار جان...اینا هم واقعا خوشگل بود ولی از اون زباله ها اصلا خوشم نیومد...به هر حال خیلی جالبه این عکس ها که از بیشه سر میگیری...شکار لحظه هاااااااااا...موفق باشی

با درود
ممنون که به من سر زدی
از نظر قشنگتم ممنونم
بدرود

محسن شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://photo-skin.ir

سلام مازیار جان...
ممنونم که این همه بهم سر میزنی...
نه عزیز این عکس های اخری کار خودم نیست....
راستش اینقدر سرم شلوغه که کمتر وقت میکن طراحی کنم ...فقط چند روز یک بار طراحی میکنم...
موفق باشی...
راستی عکس های خیلی قشنگی بودن...
بای

بابا شوخی کردم
با این حال ممنون از اینکه جوابمو دادی
ممنون
بدرود

مهسا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.sooskdampaei.blogfa.com

سلااااام داداشی جونم .. وبت واقعا خیلی خیلی خیلی جالبو قشنگه ..
مرسی گلم..
راستی لینکتم کردم..
پیش منم بیا گلم..
[قلب][گل][بوسه][قلب][گل]
[قلب][گل][بوسه][قلب][گل]
[قلب][گل][بوسه][قلب][گل]
[قلب][گل][بوسه][قلب][گل]
[قلب][گل][بوسه][قلب][گل]

با درود
ممنون از امدنت آبجی گلم
چشم حتما می ام

بابک دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ

سلام برادر جان
خوبی ؟
بسیار مستفیض شدم
ادامه بده

با درود فراوان به داداش گلم
ادامه بدم
بهش فکر می کنم
باشه چشم
بازم بیا
بدرود

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ق.ظ

سلام مازیار جان.ممنون که سر زدی و چند تا هندونه ی درشت و قرمز زیر بغلم گذاشتی...چیزی واسه گفتن ندارم...موفق باشی عزیزم

خواهش می کنم
وظیفه بود
حالا شیرین بود اون هندونه ها
اما یه سوال شما؟

مهسا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ق.ظ http://mahsa74.persianblog.ir

_________________@@@@@___
_________ســلام___@@@@@___
_________________@@@@@___
_@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@_
___________________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@___آپــــــم__@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
___________________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@__جــیگر_@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
_______ @@@@@@@@______
________@@@@@@@_______
__________________________
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
________دیـــــر__@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
______نـکنی____@@@@ _____
______________@@@@ _____
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
بدوووووووووووووو بیاااااااااااااااااااااااااااااااا

علی جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://danesh-chat.blogfa.com

مازیار جان وبت خیلی قشنگه
امیدوارم تو کارهات موفق باشی عزیز

ممنونم که سر زددی

فرهاد پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

شمال و زیباییهاش همیشه من رو به دوردست ترین رویاها می بره. مرسی از پستهای قشنگتون
فرهاد از رشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد