عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

یه روز پرماجرا

با درود

داستانه این روز پر ماجرا مفصله

شاید یه روز اینو واستون تعریف کردم،شاید وقتی دیگه غلط املایی نداشتم

اما چنتا عکس قشنگ از اون روز دارم

براتون میذارم تا لذت ببرید


البته شاید عکسا گویایه مطلب نباشه،من منظوری از گذاشتن این عکسا ندارم جز لذت بردن ازاون


راستی دلم می خواد اگه نظر یا حرفی در مورد این عکسا دارید از من دریق نکنید مخصوصا انتقادایه سازنده وقشنگتون

از قدیم گفتن دوست ادم کسیه که نقاط ضعف ادم به ادم بگه


خوب برسیم سر مسله همیشگی یعنی بیشه

این روزا رویدادهایه دیگه ای هم در حال انجامه


مثل بزرگ شدن این بچه گنجشکا که الان صداشون تو هر یکی از خونه هایه بیشه شنیده می شه

یا


یا بر اومدن خوشه هایه برنج و لحظه شماری گشاورزا برای رسیدن فصله درو


یا بزرگ شدن این بچه غازا که یه نمای لطیف دیگه به خیابونایه زمخت اسفالته میدن


خوب به امید اینکه تمام زندگیشون مثل الان شاد باشن،البته این ارزو رو واسه همه دارم


اینم اختامیه امروزما


بدرود

نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ق.ظ http://mahsa74.persianblog.ir

سلام مازیار جان آپ این دفعتم عالی بود.....البته من که از عکسای اولی چیزی سر در نیاوردم.........راستی من عاشق غاز و اردک و جوجه یا هر چیز دیگه ایم...از انتقاد گفته بودی من واقعا چیزی نمیبینم...باور کن...فکر نکن فقط می خوام ازت تعریف کنم ولی هیچ انتقادی نمی بینم و تازه بر عکس وبلاگه متفاوتیم داری که با عکس با بقیه ارتباط بر قرار میکنی من که دوست دارم وبلاگتو دیگه پرحرفی کردم.....موفق باشی

ببخشید تقسیر من بود که نگفتم این عکسا ماله کجاست
این عکسا از سقا نفار حدودا۲۰۰ساله بیشه سر
ممنون ابجی خانوم
حداقل در مورد عکسا حرف دلتو می زدی

[ بدون نام ] شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ

چرا اشتباهات املایی را درست نمی کنی؟
کافیه بری یادداشت های منتشر شده روی اصلاح کلیک کنی.

چشم
از نظرتون ممنونم،اگه اسمتو نم می گفتین بیشتر خوشحال می شدم

بابک شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ

عالی بود
حتی غلط های املائیت
جسارتت قابل تحسینه
مگه اونائی که درست می نویسن چیکا می کنن
برای حمایت از مازیار من هم غلط می نویسم
ماظیار جان کارط آلی بود حمیتور ادامح بدح پصر، حر جور خودط دوصط داری
بدرود

پروانه یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

با درود های فراوان
با پوزش از اینکه نامم را ننوشتم . دلیلش این بود که در پیام های پیشین در باره ی اشتباهات املایی نوشتم و شما استقبال کردید.واز شما خواستم پیام مرا پاک کنید شما حذف نکردید بنابراین تصمیم گرفتم نامم را ننویسم و به این توجه داشتم که شما از روی آی پی تشخیص خواهید داد من هستم.
امسال که سالار به کلاس دوم دبیرستان می رود در ابتدای کتاب فارسی اش در مورد غلط های املایی نوشته بود و من متاسف شدم که چرا باید در این فکر و روح قشنگ باید اشتباه املایی باشد البنه برای مارکز هم غلط های املایی مطرح نیستند ولی از آنجایی که غلط املایی تمرکز خواننده را به هم می زند من موافق با آن نیستم حال که شما و بابک گرامی با آن موافقید نظر من خواننده ی کوچک اصلن اهمیتی ندارد

به هر روی قصد جسارت نداشتم اینجا از شما پوزش می خواهم و دیگر این کار را نخواهم کرد.

اینجا از بابک گرامی هم پوزش می خواهم که موجب رنجش ایشان شده ام.

برای شما و خانواده ی محترم شادی و تندرستی آرزومندم

بادرود
بازم از شما ممنونم که به من سر زدید
راستش بزرگترامون به ما گفتن دوست کسه که اشکالات آدم به ادم بگه
ناراحت چرا فقط محض شوخی بود
بازم به من سر بزنین
در مورد توصیه تون که تو غلط املایی تمرکز ادم بهم می خوره راست می گین
بازم چشم
تمام سعی مو میکنم

محسن سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ http://photo-skin.ir

سلام مازیار جان...
ممنونم از اینکه بهم سر زدی...از اینکه لینکم کردی هم ممنونم...
وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری...من ترکیب رنگ قالبت رو خیلی پسندیدم...سلیقه ی خوبی داری...
عکس های قشنگی گرفتی...
من عکاس نیستم ولی زیاد عکس میگیرم ولی توی سایتم نمیذارم چون موضوع عکس های سایتم چیزه دیگه ای هست...
من هم شمارو لینک کردم...
موفق باشی دوست عزیز...

ممنون محسن جان که بهم سر زدی
بازم بیا واز نظرایه قشنگت مارو بی بهره نکن

سجاد سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.daneshonline.blogfa.com

سلام داداش گلم مازیار جون
شما به ما لطف دارید که وبم رو لینکم میکنی من هم با فتخار لینک وب شما رو تو وبلاگم قرار دادم
راستی بهت نگفتم من یه چت روم رو مدیریت میکنم البته تازه ساخته شده این چت روم که اسمش دانش است با هرچت روم های دیگه تفاوت داره البته چون که تازه راش انداختم خلوته بعضی وقت ها هم کسی نیست ولی دنبال یه سایت با بازدید بالا میگردم تا لینکشو اونجا بزارم تا کاربرای زیادی جذب چت دانش بشن واز کاربرای همیشگی چتر وم من بشن شاید اهل چت نباشی به خاطر بعضی مسائل ولی با چت روم دانش اون بعضی از مسائل هم از بین میرن چونکه:
افراد بی تربیت اخراج میشن وتبلیغات هم مننوعه اصلا دیگه نمی تونن بیان چت روم امیدوارم که بیای به چت روم من
در چت روم افرادی که عکسشان تاج هست مدیر هستند
کلا کار با چت رو خیلی سادست
حجمش خیلی کمه ازلینک زیر میتونی دانلودش کنی
http://hiddeen.persiangig.com/Danesh.exe

با درود
ممنون که بهم سر زدی
چشم من با اینکه احل چت نیستم اما با این حال دعوتونو رد نمی کنم
حتما سر می زنم

محمد چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام مرد
میبینم که خوب گرد و خاک راه انداختی
هر چند توی املات هیچ پیشرفتی نداشتی اما توی عکسا و موضوعاتشون باید بگم که جای بسی تقدیر و تشکر داره
پاینده باشی

چاکرم دادا
چشم تمام سعی مو میکنم تا درستش کنم
اگه نشود از این به بعد از یکی کمک می گیرم
مرسی از تعریفت
بازم بیا

داود شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ق.ظ http://dkazemi.blogfa.com

فرا رسیدن سوم و چهارم و پنجم شعبان سالروز ولادت وارثان نبوت محمدی و آئینه های تمام نمای فضیلت ، بزرگ منشی ، جانبازی ، خداخواهی(امام حسین (ع) ، حضرت ابا الفضل العباس (ع) ، حضرت زین العابدین (ع) ) بر محبان و عاشقان تهنیت باد.

علی راد شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

فقط مازندران

شیره.........

NiMa دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://patoghchat2.blogfa.com

patoghchat2.blogfa.com maziyar jon sar zadam bahal bod nima

درود نیما جان
ممنونم
حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد