عکسای خودم

عکس برای دیدن

عکسای خودم

عکس برای دیدن

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه،اگه نبودم ارزو می کنم که هرچه زودتر خوب شین

خوب این مطب با یه عکس توپ می خوام شروع کنم که همه ازش خاطرهایه قشنگوباحال دارن:


دیدین حدس درست بود

تو فصلی رفتیم که بازاره مصافرتا داقه پس یه کم تبلبغات کنم همراه با یه کم تذکر.
بزارین واستون از بهشت سر سبزی بگم که فرشتهایه زیادی دارن پشته پرده سرسختانه کار می کنن تا ما وقتی از جاد هرازو فیروز کوه و کلی جاده دیگه می ایم توش فقط حال کونیم،پس حداقلش می تونیم وقتی دیدیمشون لبخند قشنگه شونو با یه خسته نباشید جواب بدیم:



پس خسته نباشید فرشتهایه بی توقع


خوب بغییر از اینا یه چیزه دیگه هم هست،تواین یکی مخاطب همیه شمایید چه مصافراش چه صاحب خونه هاش،بیایم قشنگیه وزیبایی این بهشتو


بهشتی که باید پایدار باشه تا بعدها هم بتونیم ازش استفاده کنیمو اینتوری

تبدیل به جهنمش نکونیم.

مرسی

بدرود

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://felfel.mahblog.com

وبلاگ خوب و جالبی دارید

خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

منتظر جوابتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد